- Details
-
Last Updated on Saturday, 01 November 2014 08:10
Ogólne zasady współpracy.
- Wyceny podawane przez pracowników Agencji są cenami netto (chyba, że w ofercie napisano inaczej), ceny zawierają przygotowanie projektu (chyba, że w ofercie napisano inaczej).
- Wszelkie wyceny podawane są drogą mailową. Ich ważność wynosi 30 dni.
- W przypadku, kiedy Klient zrezygnuje ze złożonego zamówienia przed jego pełnym wykonaniem zostanie obciążony kosztami, jakie Agencja poniosła na jego dotychczasową realizację - w szczególności dotyczy to czasu poświęconego na przygotowanie projektu.
- Klient ma prawo do jednej bezpłatnej zmiany materiałów jakie podesłał, wszelkie kolejne zmiany będą płatne wg. czasu poświęconego na poprawianie projektu.
- Klient ma 5 dni roboczych liczonych od przesłania przez Agencję projektu na jego akceptację. Jeśli Klient nie skontaktuje się w tym czasie jest to równoznaczne z rezygnacją z zamówienia i naliczeniem opłat wg. pkt 3.
- Cena wykonania projektu nie jest równoznaczna z zakupem majątkowych praw autorskich, stanowi natomiast koszt zaangażowania specjalistycznej wiedzy, sprzętu i oprogramowania. Co za tym idzie Agencja nie udostępnia plików źródłowych projektów chyba że taka jest natura projektu (np. projekt logo). Aby Klient otrzymał plik źródłowy konieczne jest zawarcie odrębnej umowy o przeniesienie majątkowych praw autorskich do danego projektu lub projektów.
Zasady akceptacji projektów.
- Kolory wyświetlane na monitorze mogą różnić się od barw rzeczywistych - wynika to ze specyfiki wyświetlania obrazów na monitorze. Klient musi zdawać sobie sprawę z różnic kolorystyczych jakie mogą wystąpić w druku tej samej pracy na różnych maszynach i różną techniką (druk cyfrowy, offsetowy).
- Do każdego zamówienia, w którym wymagane jest opracowanie projektu graficznego niezbędne jest dostarczenie materiałów i informacji przez Klienta (np. zdjęcia produktów, treść, logo)
- Agencja nie ponosi odpowiedzialności za błędy zaistniałe w projekcie/tekstach/materiałach przesłanych przez Klienta.
- Agencja nie ponosi odpowiedzialności za błędy wykryte po akceptacji projektu przez Klienta - po zaakceptowaniu projektu nie ma możliwości wprowadzania zmian.
- Akceptacja projektu odbywa się tylko w formie pisemnej (np. mail z taką informacją)
- Agencja nie ingeruje w projekty podesłane przez zamawiających.
Płatności.
- Dokonywanie płatności jest możliwe w następujący sposób:
- płatność gotówką przy odbiorze lub przedpłata na konto (wymagana przy pierwszych 3 zamówieniach)
- przelew na konto z odroczonym terminem płatności (7 lub 14 dni) - opcja dla stałych kontrahentów (najwcześniej po trzeciej realizacji).
- Zaliczki - przy niektórych zamówieniach pobierana jest zaliczka w wysokości 50% wartości zamówienia, która zostaje odjęta od ostatecznej kwoty zlecenia.
Postanowienia końcowe.
- Złożenie zamówienia w Agencji oznacza akceptację powyższych zasad współpracy.
- Agencja zastrzega sobie prawo zmiany zasad współpracy.
Kliencie! Szanujemy Cię, dlatego Ty szanuj nas - chcesz się dowiedzieć dlaczego musisz zaakceptować zasady współpracy? Czytaj tutaj.